estamos estamos
933
BLOG

Jan Tomaszewski opuszcza PiS.

estamos estamos Polityka Obserwuj notkę 32

Nic nadzwyczajnego w tym nie byłoby. Tomaszewski był z pewnością posłem PiS-u, który napędzał tej partii popularności. Osoba znana i przez wielu lubiana. Potrafił też błysnąć humorem i dowcipami męskimi, które łagodziły nieco spostrzeganie PiS-u, jako partii nudnej. Nie znam zbytnio poglądów politycznych Jana Tomaszewskiego (o ile ma takowe), ale nie znam poglądów większości posłów różnych partii (również PiS-u)       i mogę też z wielką pwenością założyć, że ogromna większość z nich nie ma żadnych poglądów.

Zdziwiłem się, jednak, sposobem pożegnania Jana Tomaszewskiego, przez łódzkiego szefa PiS-u (Jan Tomaszewski jest posłem łódzkim) niejakiego Marcina Mastalarka. Człek ten może jest niektórym z Państwa znanym, bo czasami podsuwają mu mikrofon, aby coś powiedział, jako, że też jest posłem. Mastalarek ów wyzwał J. Tomaszewskiego od celebrytów. Celebryta to człowiek znany z tego, że jest znany. J. Tomaszewski był znany     i jest znany ze sportowych osiągnięć. Może i do polityki się nie nadaje z braku poglądów, ale jakie poglądy ma niejaki Mastalarek? Nie wiem. I chyba się nie dowiem.

Jak to ładnie byłoby powiedzieć na odchodnym Janowi Tomaszewskiemu tak: Bardzo nam przykro, że tak zasłużona postać dla polskiego sportu nas opuszcza. Jednak różnice poglądów są zbyt wielkie i nie potępiamy wyjścia pana Tomaszewskiego z naszego klubu parlamentarnego. Liczymy jednak na dalszą współpracę.

 

  

estamos
O mnie estamos

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka